Rebecka Brooker. SWAG YAO ~

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Rebecka Brooker - 23 mars 2013 23:57

hahah söt fråga jag fick på Ask.fm xD<3

Fråga vad som helst på >Ask.fm/Beckybuu<

 

Av Rebecka Brooker - 23 mars 2013 23:36

1. Vad heter du? Rebecka 

2. Hur gammal är du? blir 15

3. Vart bor du? Mitt ute i ödemarken...
4. Hårfärg? mörk brunt/svart.

5. Ögonfärg? Blågråa
6. Hur lång är du? Cirka 1.68
7. Kär? think so..
8. hur mår du? Riktigt bra!
9. Hur många har du kysst? Räknar inte
10. När och vem kysste du senast? haha en idiot för typ 2 och en halv vecka sen...
11. Har du hånglat med någon av samma kön? pussat men inte hånglat!

12. När hade du senast sex och med vem? 
13. Hur långt är ditt längsta förhållande?5 månader typ
14. Dumpat någon? Ja.
15. Blivit dumpad? Ja.

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? föredrar snälla killar, som bryr sig!:)
17. Vad har du för mobil? LG optimus L9
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? köpa en lägenhet , en epa.. handlat massa kläder... microfon osv.. ja xD

19. Favoritland? Spain<3
20. Favoritfärg? Blåååå
21. Film? Flicka <3
22. Bok? Oktober
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Ögonen,rösten osv..
25. Vad gillar du minst med dig själv? de e mkt...
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan: Gabriel , Mira , tintin och massa mer!
27. En person du älskar - Mira , bästa vän
28. En person du hatar - många haha
29. Ut och festa eller myskväll? Båda!:D
30. Saknar du någon just nu? Ja 

31. Vad är det bästa som hänt dig? Min hund , bästa vännen mira osv och att jag börja prata med "Han"
32. Beroende av något? Facebook , cola xD
33. Ditt livs största misstag? att jag trodde på hnm -.-
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? svår fråga.
35. Har du några tatueringar? Nej :( men ska skaffa!
36. Piercingar?haft i öronen flera gången , har i läppen , haft snakebite och smilie , och har tungpiercing nu oxå.
37. Vem är mest lik dig? min syster tror jag
38. Har du någon förebild? Lucy Spraggan
39. Vad ska du göra idag? är kväll men kan skriva vad jag har gjort , har uppträtt på ukm!:D
40. Vad är det värsta du vet? Falska vänner, getingar, kyla, finns nog mycket mer också.
41. Vad är det bästa du vet? Sommar , va med kompisarna , chilla . sjunga!:D
42. Vad åt du senast? natchos
43. Vad vill du ha just nu?  att "han" ligger brevid mig här.
44. Vad köpte du senast? Natcho tallrik xD
45. Vem är din favorit kändis? Har nog ingen favorit
46. Vilken är din favoritställning?
47. värsta ögonblick? när jag ramla i hallen på boda borg och stuka BÅDA fötterna -.-
48. När går du och lägger dig? När jag känner för de
49. Vad är klockan nu? 23.48

50. Är du nöjd med ditt liv? Riktigt nöjd, aldrig mått såhär bra! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om min vardag , ladda upp bilder på inspiration ,mig osv.
Jag bor i en liten håla som heter Hagfors ! Bott här över 3 år nu :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards