Rebecka Brooker. SWAG YAO ~

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

en speciell pojk..

Av Rebecka Brooker - 7 februari 2013 18:29

Haha som väldigt många av mina vänner vet , så gillar jag en kille . han är underbar , jävligt mycket oxå!

Allt med han är bra , hans gulliga dialekt , hans leende ja fan allt med han.

Haha väldigt många säger skaffa inte en gamer kille men vem fan bryr sig , han får spela om han vill?o:

Blir varm i hela kroppen när jag ser hans namn på displayen, när man pratar med han i telefon , hans röst .. omg hahah.. töntig jag låter men jag har väldiga känslor yao D: ska antagligen träffa hnm på lovet , eller ja jag VILL. och jag får ..

såklart ska de en jävla distans mellan oss och det suger ju fett balle ..

Men jag vill verkligen fixa det endå!

Alla säger ingen är perfekt och jag har själv sagt det , men han är det.

Just han.

Jag har drömt om han , skrivit mina känslor på ett papper (va så här rastlös på matten så tänkte why not)

har han tillomed som bakgrund på min mobil och ipad , mihihih.

Även pratat om han med min "syster" :)

Ler ALLTID när jag tänker på han.

Åh har inte känt såhär, men jao ni får ju se hur det går..



Nu tänker ni säkert "vrf skriver hon det här på bloggen?:S" men de e ju så att de e min blogg och jag får skriva vad jag vill :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Brooker - 25 mars 2013 10:12

Sitter på lektion med sad och kristin,chill vettu' I lördaga va det ukm ! Sjöng en jason derulo låt :) ska försöka lägga upp videon, sjöng lite fel ops :)...

Av Rebecka Brooker - 23 mars 2013 23:57

hahah söt fråga jag fick på Ask.fm! xD<3 Fråga vad som helst på >Ask.fm/Beckybuu<   ...

Av Rebecka Brooker - 23 mars 2013 23:36

1. Vad heter du? Rebecka  2. Hur gammal är du? blir 15 3. Vart bor du? Mitt ute i ödemarken...4. Hårfärg? mörk brunt/svart. 5. Ögonfärg? Blågråa6. Hur lång är du? Cirka 1.687. Kär? think so..8. hur mår du? Riktigt bra!9. Hur många har du kysst?...

Av Rebecka Brooker - 13 februari 2013 18:42


 

Av Rebecka Brooker - 13 februari 2013 18:18

Hej alla ni som läser detta haha xD Idag har jag vart på skolan och vart med kompisar , inge speciellt men en speciell sak har hänt ;) Har anmält mig till UKM (Ung Kultur Möts) , jag och min kompis ska spela gitarr och jag ska sjunga!:) Vi ska...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kommer jag skriva om min vardag , ladda upp bilder på inspiration ,mig osv.
Jag bor i en liten håla som heter Hagfors ! Bott här över 3 år nu :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards